بهترین رستوران کرج البرز

هر رستورانی شخصیت، ویژگی‌ها، چیدمان و رنگ و بوی خودش را دارد. همین‌ها است که با عطر خوراکی‌ها درهم می‌شود و در خاطر ما می‌ماند. اینبار می‌خواهیم به چند رستوران و کافه در کرج سر بزنیم و ببینیم کجا می‌شود غذای خوب خورد و خاطره‌های قشنگ ساخت.با بهترین رستوران در کرج همراه باشید.
با وجود افتتاح رستوران های جدید و مدرن در سطح پایتخت با منوهای پربار و مملو از غذاهای ایرانی و بین المللی، اما هنوز بسیاری از افراد تمایل زیادی به صرف غذا در رستوران های کلاسیک دارند. جایی که حس آرامش را با تلفیقی از سنت به مشتریان القا می کند. اما مهم تر از آن غذاهایی هستند که در این رستوران ها سرو می شود و با وجود صدها نوع غذای جدید همچنانتوانسته اند طرفداران خود را با رضایت کامل حفظ کنند.
بهترین رستوران کرج البرز

افزایش یافتن تعداد کسب و کار

این روزها شاهد افزایش یافتن تعداد کسب و کار های مرتبط با زمینه ی غذایی هستیم که در انواع مختلف در سراسر نقاط جهان آغاز به کار نموده اند. بدون شک تمامی آن ها با هدف سود آوری اقتصادی و همچنین افزایش روز افزون تعداد مشتریان خود بیزینس خود را شروع کرده اند اما بدیهی است که همه ی آن ها از محبوبیت در بین مخاطبان برخوردار نیستند و بسیاری از این کسب و کارها پس از مدتی به آن چه از ابتدا اندیشیده اند، دست نخواهند یافت. یک رستوران موفق چه ویژگی هایی دارد؟
این اولین سوالی است که شخصی که می خواهد در این زمینه کار کند، باید در مورد آن به تمامی فکر کرده باشد و البته این سوال، پرسش مشترکی بین مشتریان و کارفرمایان است؛ زیرا مشتری نیز از خود می پرسد که کدام رستوران و با چه ویژگی هایی بهتر از دیگری است؛ پس این موضوع بسیار مهم و آگاهی از خصوصیات یک کسب و کار ایده آل می تواند زمینه های موفقیت را فراهم نماید. به همین منظور مجموعه ی سر آشپزان برتر مجری تخصصی راه اندازی رستوران در ادامه ی این مقاله به بیان هشت خصیصه ی مهم و لازم برای یک رستوران پرداخته است.

 ویژگی اول  رستورانی که منتظر حضور شماست.

حتما تا به حال برایتان پیش امده که برای صرف غذا به جایی بروید و گارسون و پرسنل آن ها به سرعت به نزد شما بیایند، خوش آمد بگویند، شمع روی میزتان را روشن کنند، منو را در اختیارتان قرار دهند و منتظر سفارش شما باشند. در این هنگام به عنوان مشتری قطعا لبخند خواهید داشت و با اشتیاق غذای خود را سفارش می دهید، حال تصور کنید که به یک رستوران می روید و تا دقایقی طولانی پس از حضور شما هیچ پرسنلی به سویتان نمی آید، حال به علت شلوغی و یا هر دلیل دیگر، هیچ توجیهی نخواهد داشت و این ضعف رستوران است، اگر که منتظر شما نباشد.

ویژگی دوم  رستورانی که برای آرامش، رضایت و حریم شخصی شما احترام قائل است.

اگر یک مجموعه برای آرامش و رضایت مشتریان خود ارزش قایل باشد، این مسئله را در تمامی موارد و موضوعات و ابعاد کاری خود رعایت می نماید، از تنوع منوی غذایی گرفته تا کیفیت غذا های قابل سرو، کیفیت سرویس دهی، نحوه ی دکوراسیون کردن محیط، چیدمان وسایل و …