بهترین رستوران کرج با قیمت مناسب

بهترین و مهم ترین ویژگی یک رستوران خوب رعایت کامل اصول بهداشت و نظافت محیط و نظم و زیبایی کل فضای آن می باشد.
رنگ آبی نیلی یا بنفش فضای سالن غذاخوری موجب آرامش و امنیت خاطر می شود و سوخت و ساز بدن به گونه ای تغییر می کند که اشتهای فرد متعادل می شود و از کم خوری و پر خوری خودداری می نماید. پخش موزیک آرامش بخش ودل نواز در محیطی آرام رستوران لذت غذا را بیشتر می کند و در کیفیت خواص آن تاثیر می گذارد. برای انتخاب راحت تر غذای ایده آل بهتر است، لیست غذاهای رستوران به مقدار و نوع مواد به کار رفته در هرغذا اشاره بکند و مبلغ آن را مشخصا قید کرده باشد.
 
آدرس رستوران شاندیز کرج
 كرج - ميدان ازادگان - خيابان حسینی - روبروى برج ميلاد - رستوران شانديز عظيميه
رزرو ستوران شاندیز
32568300-026 |  026-32568400

شاندیز کرج

سرو غذا

بهتر است که ظروف سرو غذا مانند دیس و بشقاب ها از جنس چینی باشند و قاشق و چنگال ها براق، سالم و تمیز و از نوع استیل(نه یکبار مصرف). در رستوران های ایده آل، پرسنل اعم از آشپز، سرویس دهنده و نظافت چی، باید از لباس فرم تمیز و خوشبو با رنگ روشن استفاده نمایند. ( نظافت و پاکیزگی جسمانی، سلامت روانی و توجه به رعایت اصول بهداشتی پرسنل رستوران را همیشه مد نظر مشتریان باشد.) میزهای پلاستکی آلودگی را به خود جذب می کنند. بهتر است که میزهای غذاخوری شیشه ای باشند آشپزخانه، محل سرو غذا و سرویس های بهداشتی باید به معنای واقعی تمیز، زیبا و متنوع باشد.
کیفیت، نوع و میزان غذا باید به همان گونه باشد که مشتری سفارش داده است و درغیر این صورت مشتری حق دارد آن را مرجوع کند.
 رستوران هایی که نرخ قانونی دارند و از صورتحساب خود مطمئن هستند جزییات صورتحساب را واضح و روشن در اختیار مشتری می گذارند.
شاندیز کرج
 صندوقدار رستوران نمی تواند مبلغی بیش از آن چه در لیست غذا مشخص شده است از مشتری طلب نماید.(دادن انعام به کارگران اجباری نیست و پرسنل حق طلب انعام ندارند.) برخی از رستوران ها هنگام ازدیاد مشتری سهوا خطاهایی مرتکب می شوند، مثلا از کمیت غذا به حد چشمگیری کاسته می شود، کیفیت آن کم می شود یا سرد و بدون مخلفات است. در این صورت مشتری باید حق اعتراض داشته باشد و بتواند غذا را عودت دهد. برخورد کلیه پرسنل و پیشخدمتان یک رستوران ایده آل، صمیمانه و مودبانه است و مغایر با خواسته مشتری کاری را انجام نمی دهند.
 صحیح نیست که پرسنل رستوران، محل نشستن مشتریان را تعیین نمایند و مگر به منظور دور نمودن افراد مجرد از خانواده ها.فضای سالن باید تمیز، عاری از هرگونه حشره، صدا و شلوغی باشد و سیستم های گرمایشی و برودتی باید به مقتضی زمان به صورت مطلوبی فعال باشند. اگر یکی از پرسنل رستوران یا مشتریان دیگر موجب ناراحتی و مزاحمت نوامیس و خانواده سایر مشتریان شود، وظیفه مسئول رستوران است که مراتب را پیگیری نماید و فرد مزاحم را از آن مکان دور کند.( در چنین شرایطی مشتریان بدون هرگونه جر و بحثی با طرف مقابل، باید موضوع را با مسئول رستوران در میان بگذارند.) رستوران های خوب و باتجربه، به میزان پخت غذا اهمیت خاصی می دهند و از ارایه غذاهای نپخته یا سوخته به مشتری شدیدا خودداری می کنند و در صورت بروز فورا آن را تعویض می نمایند.

منو رستوران شاندیز در کرج 

منو رستوران شاندیز در کرج 
 
صرف غذا در یک رستوران زیبا و و در محیطی آرام میتواند فرصتی برای در کنار یکدیگر قرار گرفتن و شاد بودن و گپ زدن باشد چرا که یک رستوران خوب با محیطی پر نشاط و پر جنب و جوش، انرژی ما و فرزندانمان را بالا می برد و شب شادی را برای ما فراهم می کند و چه بسا اگر غذای این رستوران دارای طعم خاصی بوده و قیمت آن مناسب و به صرفه باشد خوشحالی ما را تکمیل می کند. رستوران شاندیز با در نظر گرفتن تمامی شرایط  برای گذراندن ساعاتی خوش در این رستوران و لذت بردن از فضا و طعم واقعی غذاها باعث شده است تا مشتریان زیادی را از نقاط مختلف کشور عزیزمان داشته باشد و مسافران زیادی نیز هستند که  این رستوران را در اولویت انتخاب های خود از بهترین رستورن ها قرار داده و به این رستوران مراجعه می کنند با یک سرچ و جستجو در گوگل به راحتی می توان تمامی نمایندگی های رستوران شاندیز را پیدا کرد و از طعم غذای به یاد ماندنی و خاص آن بهره برد.