بهترین رستوران در کرج

 چشیدن غذاهای خاص و خوشمزه در رستوران ها کار سختی نیست، مهم یافتن بهترین رستوران در کرج می باشد که با کیفیت اما مقرون به صرفه است.در کرج انواع زیادی از رستوران‌های متفاوت به چشم می‌خورد. بی تردید غذا خوردن در رستوران های لوکس و شیک، حس بسیار خوبی را به ما منتقل خواهد کرد، اما گاهی پیش می‌آید که برای صرف شامی صمیمی در کنار اعضای خانواده یا یک دورهمی ساده به رستورانی نیاز داشت که اقتصادی و درعین‌حال باکیفیت باشد.
 
026-32568300   |   026-32568400

رستوران خوب در کرج

رستوران شاندیز در عظیمیه یکی از شعبات شاندیز مشهد می باشد که می تواند عنوان بهترین رستوران در کرج را داشته باشد. دستور پخت غذاهای شاندیز و سبک آشپزی در تمامی شعبات این رستوران مشابه بوده و مواد اولیه ی مصرفی رستوران شاندیز تهیه شده از تازه و مرغوب محصولات می باشد. همین ویژگی یکی از دلایل موفقیت رستوران شاندیز و شناخته شدن به عنوان بهترین رستوران در کرج است.
 
بهترین رستوران در کرج

شرایط یک رستوران خوب در کرج

توجه به اصول بهداشتی

رعایت اصول بهداشتی در کارکنان یک رستوران باید آنقدر مشهود باشد که مشتریان با یک بار آمدن به آنجا از این موضوع مطلع شوند. داشتن کلاه و دستکش و البته لباس های یکدست، تمیز و با رنگ روشن و پاک کردن سریع میز غذایی که پیش از این مشتری دیگری از آن استفاده کرده است، نکته های اولیه ای هستند که باید به آنها دقت کرد.

آشپزخانه قابل رویت

رستوران هایی که آشپزخانه و بخش سرو غذایشان قابل مشاهده هستند و مشتری می تواند تمام کارهایی که برای تهیه غذا اجرا می شود ببیند، برای انتخاب مناسب تر هستند زیرا در این صورت کارکنان رستوران باید به نکته های بهداشتی و اصول حرفه ای آشپزی و سرو، بیش از پیش توجه کنند.

کارکنان مودب و پاسخگو

مناسب بودن سر و وضع کارکنان و پاسخگو بودن آنها در برابر مشتری از ویژگی های یک رستوران خوب است. آنها باید با کمال ادب و احترام به درخواست های مشتری پاسخ دهند و به شکایت های احتمالی آنها رسیدگی کنند. رعایت این نکته ها، ابتدایی ترین موارد در امر مشتری مداری در رستوران هاست.

تهیه پرس های غذایی به اندازه

یک رستوران خوب در مصرف مواد غذایی زیاده روی نمی کند و این ویژگی خود را به عنوان یک صفت ویژه به مشتری می شناساند. تمام پرس های سروشده در رستوران باید به اندازه یک فرد عادی باشد و در بشقاب با بهترین تزیینات در اختیار مشتری قرار گیرد به طوری که هم سیر شود و هم احساس پری نکند.

داشتن سیستم تهویه مناسب

سیستم تهویه یک رستوران بسیار مهم است زیرا در غیر این صورت بوی انواع غذاها در سالن غذاخوری پخش می شود و باعث ناراحتی مشتری خواهد شد.

داشتن فضای مناسب

محیط یک رستوران نباید آنقدر کوچک باشد که میز ها بیش از اندازه به هم نزدیک قرار بگیرند زیرا در این صورت مشتریان احساس ناامنی می کنند و نمی توانند با آرامش و راحتی غذایشان را میل کنند.

حضور مسئول رستوران در کنار مشتریان

حضور مسئول رستوران در جایی که مشتریان به صرف غذا می پردازند و پرس وجو از آنها درباره اینکه کیفیت و کمیت غذا موردپسندشان است یا نه، نشانه آن است که رستوران به مشتریانش اهمیت می دهد و همواره در پی بهتر شدن است. وجود فرم های نظرخواهی نیز می تواند نشانه ای از همین اهمیت قائل شدن برای مشتری باشد.