- صفحه اصلی
- بهترین رستوران در کرج
- رستوران سالم در عظیمیه کرج
رستوران سالم در عظیمیه کرج
این روزها شاهد افزایش یافتن تعداد کسب و کار های مرتبط با زمینه ی غذایی هستیم که در انواع مختلف در سراسر نقاط جهان آغاز به کار نموده اند. بدون شک تمامی آن ها با هدف سود آوری اقتصادی و همچنین افزایش روز افزون تعداد مشتریان خود بیزینس خود را شروع کرده اند اما بدیهی است که همه ی آن ها از محبوبیت در بین مخاطبان برخوردار نیستند و بسیاری از این کسب و کارها پس از مدتی به آن چه از ابتدا اندیشیده اند، دست نخواهند یافت.
آدرس رستوران شاندیز کرج
كرج - ميدان ازادگان - خيابان حسینی - روبروى برج ميلاد - رستوران شانديز عظيميه
رزرو ستوران شاندیز
32568300-026 | 026-32568400
• محیط رستوران
رستوران های خوب که می خواهند تأثیر خوبی روی مشتریان خود بگذارند، فضای رستوران را دلچسب و خوشایند می کنند .این رستوران ها معمولاً از دکوراسیون زیبایی بهره مند هستند. در حقیقت آنها با این روش، افراد بسیاری را به رفتن به آنجا تشویق می کنند .
خوردن غذا در یک محیط زیبا می تواند لحظات لذت بخشی را به همراه داشته باشد و خاطره خوبی از سفر در ذهنمان باقی بگذارد محیط این رستوران ها معمولاً با وجود صندلی های راحت، پخش موسیقی ملایم و نورپردازی، عالی و دوست داشتنی می شود .
• کارکنان رستوران
کارکنان رستوران های باکیفیت معمولاً رفتار مناسبی با مشتری دارند و در انجام کارهایشان سرعت عمل به خرج می دهند . آن ها دایما در حال تمیز کردن میزهای غذای مشتریان قبلی هستند و هرگز اجازه نمی دهند، مشتریان جدید پشت میزهای کثیف بنشینند .
در ضمن ظاهر و لباس آنها مرتب است و نشانه ای از آلودگی در آنها دیده نمی شود . به غذاهای رستوران هایی که کارکنانشان تمیز و مرتب و حرفه ای نیستند، هرگز نمی توان اعتماد کرد . همچنین کارکنان رستوران باید دارای کارت بهداشت باشند و مشتریان حق دارند که این موضوع را بررسی کنند .
اگر یک مجموعه برای آرامش و رضایت مشتریان خود ارزش قایل باشد، این مسئله را در تمامی موارد و موضوعات و ابعاد کاری خود رعایت می نماید، از تنوع منوی غذایی گرفته تا کیفیت غذا های قابل سرو، کیفیت سرویس دهی، نحوه ی دکوراسیون کردن محیط، چیدمان وسایل و …
رستوران موفق و رستوران سالم در عظیمیه کرج
توجه داشته باشید که یک رستوران موفق این مسئله را در نظر گرفته است که مشتریان بتوانند از یک فضای راحت و اختصاصی برخوردار باشند و این مسئله را در خصوص نحوه ی چیدمان میز ها و فاصله ی آن ها از یکدیگر هم رعایت کرده است. اگر به یک رستوران رفتید و صدای سایر مشتریان و همچنین صدای بهم خوردن قاشق چنگال ها آن قدر زیاد بود که آرامش شما را بر هم زد و یا یک تلویزیون بزرگ برای تماشای فوتبال یا برنامه های دیگر مزاحم آرامش شما شد، بدانید که قطعا مدیریت آن رستوران به اهمیت تامین فضای اختصاصی برای مشتری فکر نکرده است.
یک مجموعه ی موفق قبل از هر چیز، و قبل از توجه به ترفند های موثر در کسب درآمد بیشتر به رضایت مخاطبان خود می اندیشد و همچنین توجه داشته باشید که شما برای صرف غذا، استفاده از امکانات و محیط، برخورداری از سرویس ها و حتی بابت نشستن بر روی صندلی ها نیز هزینه پرداخت می کنید؛ پس قطعا باید از توجه، کیفیت و خدمات خوب رستوران بهره مند شوید.