رستوران ارزان در عظیمیه کرج

سال های اخیر بین خانواده های ایرانی، غذاهای آماده و فست فود جای مناسبی پیدا کرده است. اعضای خانواده سعی می کنند به محض بدست آوردن فرصت، با دلایل مختلفِ صرفه جویی در وقت، انتخاب غذای مورد علاقه، رهایی از دردسرهای پخت و پز و شستشو یا برای تفریح و تنوع، میهمان رستوران ها و اغذیه فروشی های شهر شوند.
 البته این عادت در خانواده هایی که بانوی خانه شاغل است یا اعضای آن مجرد هستند بیشتر به چشم می خورد و اما در مجموع این عادت در همه خانواده ها کم و بیش از اهمیت زیادی برخوردار است. در این میان فرزندان خانواده بیشتر از این موضوع استقبال می کنند و اگر دست خودشان باشد تمایل دارند صبحانه هم بیرون از خانه صرف کنند!
ادرس رستوران شاندیز کرج
 كرج - ميدان ازادگان - خيابان حسینی - روبروى برج ميلاد - رستوران شانديز عظيميه
رزرو ستوران شاندیز
32568300-026 |  026-32568400

رستوران ارزان در عظیمیه کرج

مشتریان رستوران

این گونه دلایل و سلایق موجب شده تا بازار رستوران ها با افزایش تقاضا و تعدد مشتریان مواجه شود و انواع غذاها با جاشنی های متفاوت در همه جای شهر و کشور توسط افراد مختلف با کیفیت و قیمت های متفاوت عرضه گردد. 
اما نکته ای که در این جا قابل توجه می باشد این است که تمامی این عرضه کنندگان مواد غذایی واقعا بر وظایف بهداشتی و مشتری مداری خود واقفند و آن را رعایت می کنند؟ یا به علت تعدد تقاضا و ازدیاد مشتری، عدم کنترل کافی، هرگونه که برایشان به صرفه است و تمایل دارند غذا را مهیا می کنند و با هر قانون و نرخی که دوست دارند به مشتری عرضه می دارند.توجه نداشتن به این امر، نکته ای است که اغلب مشتریان موادغذایی را می رنجاند یا موجب به خطر افتادن سلامتی پنهان آن ها می شود.

هزینه رستوران

بارها از دوستان و آشنایانی که خاطرات رفتن به رستورانشان را تعریف کرده اند شنیده ام که علی رغم پرداخت هزینه های کلان رستوران از بهداشت و کیفیت غذا و همچنین نظافت رستوران و برخود بی ادبانه پرسنل آن به شدت ناراحت شده اند و به قول معروف غذا” زهرشان” شده است.
 این گونه موارد که موجب می شود علی رغم پرداخت هزینه سنگین غذا، مشتری به جای تفریح و لذت و خوردن غذای مناسب با غذای غیرقابل انتظار و خدمات ضعیف رستوران مواجه شود و روحیه و احساس شادمانه او را به خشم و عصبانیت تبدیل کند تنها به این دلیل است که مدیر و پرسنل رستوران کم لطفی می نمایند و به علت عدم اطلاع و شناخت از قوانین مشتری مداری و رعایت اصول آن، بی تفاوت به نواقص غذا و خدمات، نیازهای قابل انتظار مشتری را نادیده می گیرند و در آخر هم با ارایه صورت حساب های نجومی و سرسام آور و عدم پذیرش نواقص غذا و خدمات ارایه شده موجب افزون خشم مشتریان خود می گردند.

مدیر تشریفات

در رستوران مشتری های مختلف با فرهنگ های متفاوت وارد می شوند که هرکدام انتظارات خاصی از رستوران دارند. مدیر رستوران باید توانایی شناخت انواع سلیقه ها را داشته و برای کلیه خدمات و غذاها متناسب با آنها برنامه ریزی کند. او باید کاری کند که تا حد امکان همه انتظارات معقول مشتریان را برآورده سازد. مدیر رستوران می تواند مدیریت یک رستوران یا یک مجموعه رستوران را برعهده داشته باشد. گاهی مدیر رستوران در یک هتل استخدام شده و مسئول رستوران هتل می باشد که گاهی به او مدیر تشریفات نیز می گویند.

بهترین رستوران در کرج